Sunday, June 04, 2017

May

In May I was mostly busy with my exams. I had three written ones and an oral one. That meant a lot of studying and little time for anything else. One of the things I did was dying my hair green. And I did some easy knitting to clear my mind. Mr. Biest also cooked a fancy dinner for us where I had to buy the ingredient for him without telling him beforehand what I would get and he had to come up with different dishes - It was so delicious. We also enjoyed the first batch of homemade ice cream on our new balcony. Yes, that's right, our apartment got a balcony and I guess there are going to be some more pictures next month when we a got furniture and everything on it. We got some blu-rays of movies that are coincidentally all space themed. And I got myself a new watch and pair of sneakers.

   
   
   
   

Im Mai war ich vor allem mit meinen Prüfungen beschäftigt. Ich hatte drei schriftliche Prüfungen und eine mündliche. Deswegen blieb wenig Zeit für anderes. Eine der wenigen Sachen die ich gemacht habe, war meine Haare grün zu färben. Und ich habe ein wenig gestrickt um mich in den Lernpausen etwas zu entspannen. An einem Abend hat Mr. Biest lecker gekocht. Ich hatte ihm einen Warenkorb zusammengestellt und er musste sich Gerichte aus den Zutaten ausdenken - das Ergebnis war sehr lecker. Außerdem haben wir das erste selbstgemachte Eis auf unserem neuen Balkon genossen. Ja, das ist richtig, wir haben endlich einen Balkon und ich denke ich werde nächsten Monat noch ein paar mehr Bilder zeigen wenn wir Möbel und alles stehen haben. Wir haben dann noch ein paar Filme auf Blu-Ray gekauft die zufälligerweise alle irgendwie Weltraum bezogen sind. Und ich habe mir selber eine neue Armbanduhr und ein Paar Turnschuhe gekauft.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...